Pёr njё trup tё tonifikuar, “Pilates” dhe 8 arsyet se pse duhet ushtruar…..

Ështё mёse normale qё tё na zё paniku kur mendojmё qё kemi vetёm tre muaj pёr tё tonifikuar trupin pёr pushimet verore. Ndihemi nёn presion pёr tu dobёsuar kur shikojme Femra me trup ‘perfekt’ nёpёr kopertinat e revistave, por pyetja e pare qe na lind ёshtё, cfare signifikojme ne me njё trup perfekt? Pyetje e vёshtirё apo jo?…..Gjithsesi mendimet/opinionet janё tё ndryshme por e rёndёsishme ёshtё qё ne tё ndihemi mirё me trupin tonё.

Nёse doni tё tonifikoni trupin apo te humbni disa nga kilet shtesё, ju rekomandoj ushtrimet pilates pasi janё tё thjeshta dhe madje mund tё bёhen edhe nё kushtet e shtёpisё tuaj. Mjafton vetёm 30 minuta nё ditё dhe ju do shikoni rezultate tepёr pozitive.

Ushtrimet Pilates:

1. ndihmojnё pёr tё forcuar rezistencёn e forcёs qёndrore tё trupit.
2. pёrmirёsojnё fleksibilitetin nё trup.
3. vёnё nё levizje tё gjith muskujt e trupit, efekti i saj deporton nga nёn-musjkuj, e mё pas për të konkluduar në sipërfaqe.
4. Tonifikojnё muskujt nё krahё, kёmbё, shpinё dhe kraharor
5. pёrmisojnё qarkullimin e gjakut, gjё qё krijon mё shumё energji – frymarja ёshtё mё e lehtё, muskujt janё mё te stimuluar dhe trupi ёshtё mё i hapur.
6. mund të praktikohen nga çdokush, pavarësisht nga mosha dhe eksperienca
7. pёrmirёsojnё posturёn pasi zgjat dhe drejton shtyllёn kurrizore
8. ndihmojnё me humbjen e peshёs pasi ka edhe ushtrime kardiovaskulare

Si ju duket? Doni tё ushtroni ushtrimet Pilates? Jeni gati?…Ju prezantoj me instruktoren e ushtrimive Pilates më të dashur nё Youtube, Cassey Ho.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s